niedziela, 20 czerwca 2021

Tajemnicze zardzewiałe pudełko

 Witajcie kochani !


 Dziś przychodzę do Was z tajemniczą zardzewiałą skrzyneczką, która jest jednocześnie inspiracją dla sklepu Miętowy rower. 



 Kiedy tylko zobaczyłam bazę Tagbox SnipArt'u od razu wiedziałam, że będzie na nim rdza ! 



Po sklejeniu bazy i zagruntowaniu jej gesso, środek bazy częściowo wykleiłam serwetkowym papierem ryżowym a ścianki pomalowałam matową farbą akrylową. 


Z zewnętrznej strony pudełka nałożyłam zębatkowe tło przy pomocy szablonu oraz w wybranych miejscach pastę drobnoziarnistą, a potem stworzyłam kompozycję z wycisków i elementów metalowych.  






Wskaźniczek z cieczą zrobiłam z kawałka wąskiej szklanej rurki, gdyż nie miałam wystarczająco długiej wąskiej buteleczki. Oba końce są zabezpieczone przed wyciekaniem cieczy i wymodelowane przy pomocy masy Das. 






 Kolorowanie i nałożenie rdzawych past było samą przyjemnością. Na sam koniec użyłam ponownie gesso, tym razem białe, turkusowej farbki i wosków aby podkreślić niektóre elementy pracy . 




Pozdrawiam :) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz