niedziela, 20 czerwca 2021

Gościnna inspiracja dla Craft O'Clock - Canva z sukienką

 Hej kochani! 

Bardzo mi miło przedstawić Wam moją pierwszą inspirację gościnną dla Craft O'Clock. Do tego projektu wybrałam papiery z kolekcji 'Force of Gentelness' Zaintrygowała mnie ta kolekcja. Z jednej strony bardzo kobieca i delikatna a zarazem silna i zdecydowana .Swoją pracę zrobiłam na odwróconej kanwie, co dało mi ramę pracy, którą dodatkowo podkreśliłam wyciskami i spękaniami. Główny motyw - sukienka baletnicy - powstała łącząc papier, tiul i wycisk. Za tło posłużył mi docięty arkusz papieru z kolekcji ozdobiony pastą modelującą, złotym pigmentem, fluidami, tekturkami i wyciskami .Dodatkowo użyłam jeszcze białe gesso, kuleczki mediowe i metaliczny złoty wosk. A teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć :








Pozdrawiam :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz