niedziela, 20 czerwca 2021

Catch a moment - shadowbox

 Witajcie !

Na kolejną inspirację wybrałam przecudne papiery Craft O'Clock 'Hours of Longing' czyli 'Godziny Tęsknoty' . Za ich sprawą powstał mały shadow box. I tak jak w tytule kolekcji, stęskniłam się za takim czasem, ulotną chwilą, już pod koniec lata, kiedy kończy się dzień, słońce zaczyna zachodzić a ja leże sobie w hamaczku w zacisznym kącie ogrodu, podziwiam zmieniające się barwy nieba, czuję przyjemną woń kwiatów i ziół, i słucham głosów latających jeszcze ptaszków. Cudowna chwila ! I tak w swojej pracy użyłam papierowej bazy. Jej zewnętrzne boki oraz wszystkie krawędzie pomalowałam granatową matową farbą . Docięłam wybrane papiery i zabezpieczyłam gel medium. Zanim je przykleiłam , przez szablon nałożyłam pastę pękającą . Przygotowałam sobie wyciski, z masy stworzyłam słupki do hamaka, nałożyłam na nie kolory.
Z tylnej strony okładki dużego zestawu papierów wybrałam jedną z najmniejszych etykiet i stworzyłam okładkę mini książeczki do hamaczka. Elementy kompozycji umieściłam w shadow boxie, dodatkowo używając mikrokulek i gazy. W wybranych miejscach użyłam dodatkowo pasty modelującej. Przy pomocy fluidów akrylowych naniosłam więcej odcieni zieleni i niebieskiego. Aby praca była spójna użyłam białego gessa i złotego wosku . Na sam koniec przykleiłam sznureczkową siatkę hamaka i napis.

























Mam nadzieję że moja inspiracja się Wam spodobała :) Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz