wtorek, 23 marca 2021

Wielkanocne jajo z niespodzianką

 Hej ! 

Dziś prezentuję wam projekt który zrobiłam jako inspirację dla Miętowego Roweru
Bazę stworzyłam sama metodą 'papier mache'. Okleiłam serwetkami, zrobiłam drzwiczki i na zewnątrz dodatkowo ozdobiłam wyciskami z foremki Primy. Na drzwiczka po zewnętrznej stronie głównym punktem jest portret króliczej damy , z papierów ITD Collection RSM 031.  Środek - niespodzianka to rodzaj dioramy / shadowboxa, gdzie dorobiłam półeczkę na miniaturowe jajeczka . Jajeczka też zrobiłam. Część z nich to jajeczka przepiórcze, reszta mediowane i decoupage'owane miniaturowe jajeczka styropianowe. Najmniejsze z nich ma wielkość ok. 1,5 cm . 

A całość pezentuje się tak : 











Oraz kilka fotek z etapów tworzenia :) 





Pozdrawiam 
Dorota :) 


 



1 komentarz: