wtorek, 23 marca 2021

Szafa na ATC - wyzwanie recyklingowe w Craftowej Kawiarence

Dzień dobry kochani ! 

Dziś mam dla Was projekt recyklingowy. Z pudełka po pieczywie i kilku pudełeczek po zapałkach stworzyłam szafę na karty ATC. W środku reling na wieszaczki zrobiony jest z patyczka po lodach i kawałka beermaty . Same wieszaczki stworzyłam sklejając mini klamereczki z ukształtowanymi w formi wieszaka spinaczami biurowymi .  Spód szafy dla wzmocnienia dodatkowo podkleiłam tekturą introligatorską i ozdobiłąm papierami . Drzwiczki też powstały z tektury , przymocowane na zawiasikach przy pomocy bradsów  i kleju. Do oklejenia bazy użyłam papierów Stamperii z kolekcji Alchemy . Górę szafy wieńczą wyciski z foremek ozdobione metalicznymi woskami . 
Na ostatnich fotkach możecie zobaczyć co posłużyło mi do stworzenia tego re/upcyklingowego projektu :) 












Pozdrawiam serdecznie . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz