niedziela, 7 marca 2021

Księga Z Opalami

 Witajcie 


Dziś chciałabym pokazać Wam pracę którą zrobiłam na bazie warsztatów z Anią Korszewską. Ania stworzyła przecudną szkatułkę i panel. Moja wersja to magiczna Księga z  Opalami. Jestem bardzo zadowolona ze strukturek które mi wyszły, a efekty opalizujące na na bazie i sercu pięknie sięmienią w zależności od rodzaju światła i kąta jego padania. Na kilku zdjęciach udało mi się nawet to uchwycić . 
W pracy wykorzystałam między innymi bitum i bejcę miodową DailyArt, żel medium, woski metaliczne i opalizujące Pentartu, opalizujące farbki akrylowe Finnabair, wyciski z masy lekkiej, metaliczną farbkę srebrną Cadence. Dodatkowo wykorzystałam, mikrokulki, druciki, perełki i gesso czarne i białe. 
























Pozdrawiam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz