piątek, 4 września 2020

Arctic World - zimowy shadow box

 Witajcie, 


Kiedy zobaczyłam jedną z najnowszych kolekcji papierów do scrapbookingu Stamperii - Arctic Antarctic, to od razu oczami wyobraźni zobaczyłam arktycznego shadow boxa ! Zanim projekt powstał musiałam skompletować sobie poszczególne części, między innymi wyciski z korespondującej do papierów foremki. 
W moim shadow boxie dużo się dzieje. Jest podzielony na dwie części : podwodną i tę na powierzchni. 
W części podwodnej królują wielkie walenie, podwodne góry lodowe , na dnie trochę roślinek i muszelek. Wszystko w zimnej, lodowej tonacji. 
W górnej części zrobiłam dwa punkty centralne: lewy i prawy. Po lewej stronie wystaje mały kawałek góry lodowej, na której bawią się pingwiny, zjeżdżając z niej na brzuszkach, jeden nawet zanurkował :) Za lodową górą widać zanurzający się w lodowatej toni ogon wieloryba,  
Po prawej stronie na tle arktycznego pejzażu jest igloo, a przed nim stoi Pani Pingwinowa z niedawno wyklutym maleństwem . 
Całość oszroniłam, polodziłam, posypałam śniegiem . Na końcu użyłam wosków i tuszy dla podkreślenia niektórych elementów.
W większości do stworzenia pracy użyłam produktów Stamperii, jak również Pentartu.
























Jako bazy użyłam pudełka prezentowego z kartonu, papierów Stamperii z kolekcji Arctic Antarctic, foremka, wyciski, kartonu kraftowego, folii aluminiowej, farb Stamperii z serii Allegro, pasty śniegowej, Stamperia Arctic flakes, pasta Arctic snow i Arctic ice, żyłka wędkarska, tusz Distress, heavy body gel, woski , galaxy flakes, brokat























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz