sobota, 18 marca 2023

Urodzinowe DL-ki z okienkiem


Witajcie!

Moja dzisiejsza inspiracja to dwie urodzinowe kartki DL-ki ubrane w kolekcję "The Provence Weekend" Alchemy of Art. Jedna jest bardziej romantyczna, na białej bazie. Druga z nich bardziej rustykalna na bazie kraftowej.




Jako pierwszą warstwę wybrałam arkusz z prześlicznymi kwiatowymi deseniami. Trochę mi się zrobiło ich żal, że zaraz je zasłonię kolejną warstwą, więc wymyśliłam, że zrobię okienko aby je wyeksponować. Brzegi papierów tradycyjnie trochę poszarpałam aby go postarzyć i dodać mu objętości. Dodatkowo kawałki papieru docięte do kraftowej bazy postarzyłam tuszem Distress w kolorze Vintage Photo.



Kompozycja kwiatowa jest prosta. Głównym jej elementem jest kwiatek który zrobiłam z kawałków papieru pozostałego po docięciu do baz, oraz elementów wyciętych z tylnej strony okładki oraz z dodatków do wycinania z kolekcji. Całość uzupełnia pokolorowana na lawendowo sznurkowa kokardka, trochę złotego wosku przy krawędziach oraz mieniącego się brokatu.




Poniżej przedstawiam kilka "roboczych" zdjęć:


Wycięte wykrojnikiem 'okienka' w wierzchniej warstwie.


Kwiatki wycięte z resztek papieru, częściowo uformowane dłutkami.


Napis- sentencja zrobione przy pomocy stempla. Po docięciu, brzegi również postarzyłam.

Do wykonania karteczek użyłam:

Pozdrawiam serdecznie

Dorota 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz