środa, 15 marca 2023

Czekoladownik

Witajcie :) 
Dziś Mam dla Was czekoladownik  wiosenny czekoladownik.
Wykonałam go na gotowej bazie, okleiłam dociętymi na wymiar papierami od Alchemy of Art z kolekcji 'Touch of Spring'. Zamiast tradycyjnego wiązania czekoladownika na wstążeczkę , mój zamyka się na magnes. Kompozycję stworzyłam z odlewów z foremek Primy oraz kompozycji kwiatowych wyciętych z okładki oraz arkusza z dodatkami.  Kilka dodatkowych listków i zawijasków wyciętych wykrojnikiem, z których kilka pokolorowałam akwarelkami, tak aby kolorystycznie pasowały do kolekcji. Dokleiłam wstążeczkę Old Fashion Ribbon. W środku na okładce umieściłam małą kieszonkę na dodatkowe życzenia lub voucher.  Na koniec pracę delikatnie pobieliłam w kilku miejscach,  posypałam brokatem.  










 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz