poniedziałek, 9 stycznia 2023

We are written in the stars - Pudełko-książka

 


Witajcie !

Dziś mam dla Was kolejną pracę z użyciem cudownej kolekcji Stamperii - 'Cosmos Infinity'.
Jest to pudełko - książka. Głównym motywem na okładce jest Pegaz w nietypowej ramce.
Wszystko z zewnątrz jest lśniące, iskrzące się oraz metaliczno-matowe.
Dla kontrastu, środek pudełka jest prosty i spokojny, wręcz ascetyczny. 










Wiecie, że o Pegazie ludowe legendy wspominają, że ujarzmienie skrzydlatego konia przynosi szczęście i pomyślność? A jeśli mu pomożemy w zamian otrzymamy magiczną złotą podkowę.
Współcześnie pegaz jest symbolem poetów, oraz nieustającym źródłem inspiracji dla artystów! 
Mam nadzieję że mój Pegaz przyniesie mi w tym roku obie tez rzeczy: szczęście i nieustającą wenę do tworzenia, czego i Wam życzę. 








P.S. 
Fani filmów S-F w układzie kompozycji może dostrzegą kształt słynnego robocika BB-8 😉
 

Pozdrawiam 
Dorota 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz