piątek, 16 grudnia 2022

Winter box

 Kochani
Przed nami Święta i powoli nasze myśli biegną w przyszłość do Nowego Roku .
Wraz z końcem roku kończy się moja współpraca z marką Laserowe Love i Lexi Design. Był to dla mnie wspaniały, niesamowity twórczy rok. Przez wiele miesięcy miałam przyjemność pracować na świetnych produktach, tworzyć inspiracje, które mam nadzieję, były dla Was interesujące.

Głównymi bohaterami mojej pożegnalnej inspiracji dla Laserowe Love są tekturki 3d do boxów: LA20526A oraz LA20525. Ozdobiłam nimi pudełeczko, tworząc scenkę zaśnieżonej uliczki w jakimś miasteczku.


Miasta i miasteczka od zawsze kojarzyły mi się z cegłami, ceglanymi murami i betonem. I tak właśnie ozdobiłam je z zewnątrz. Pudełko od środka jest pomalowane farbką akrylową i polakierowane. Spód oraz wieczko dodatkowo wyłożyłam papierem LL z kolekcji Winter Song - arkusz nr 06.
Tekturkowe kamieniczki po sklejeniu zagruntowałam białym gesso. Po ich wysuszeniu nałożyłam trochę past:  pękającej i drobnoziarnistej. Po ponownym dokładnym wysuszeniu przyszedł czas na kolorowanie dachu i elewacji domków. Aby nie były takie ‘czyste’ pobrudziłam je tuszami i ‘ośnieżyłam’ pastą śniegową, którą aby się skrzyła jak prawdziwy śnieg dodatkowo posypałam kryształkami sztucznego śniegu i brokatem. Następnie wcześniej zaplanowaną kompozycję przykleiłam do pokrywki pudełka i bogato  ‘ośnieżyłam’. Na końcu przykleiłam wcześniej przygotowaną plakietkę z napisem. A całość prezentuje się tak :













Miłego dnia !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz