piątek, 9 grudnia 2022

Szafa świątecznych prezentów - shadowbox

Witajcie

Czas biegnie tak szybko, że już niedługo będą kolejne święta. Szybko minął mi ten rok. 
Robiąc przedświąteczne porządki w jednej szafce upuściłam pudełko w którym były moje stare zdjęcia z dzieciństwa. Przypomniało mi się jak przed świętami razem z siostrą zawsze szperałyśmy w domu w poszukiwaniu ukrytych przed nami prezentów i emocje jakie nam wtedy towarzyszyły.  Zawsze je znajdowałyśmy. Przyznaję że kiedy moje dzieci były jeszcze małe i wierzyły w Mikołaja to też przed nimi chowałam prezenty, i one też ich szukały. 
A najlepszą skrytką na takie prezenty okazało się, że jest to  ... szafa.  
Aż się uśmiechnęłam na to wspomnienie. Bo świat się zmienia a niektóre rzeczy pomimo różnicy pokoleń nadal pozostają takie same . 
Pozostając trochę w tym nostalgicznym nastroju przygotowałam dziś dla Was projekt 3d,a mianowicie shadowbox w formie szafy. Ukryłam w niej świąteczne prezenciki. 
Wykorzystałam  min. bazę tekturkową z P13, papiery i dodatki Alchemy of Art z kolekcji ' The Christmas Time' , gesso , farbek akrylowych, trochę wycisków z foremek, papieru ozdobnego i dodatków. 
















Do usłyszenia 
i miłego dnia dla Was . 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz