środa, 20 kwietnia 2022

Męski chustecznik

Hej kochani 

Dziś  przygotowałam dla Was baaardzo męski chustecznik :) Jest to jednocześnie inspiracja dla Lexi Design.
Bazę chustecznika po przeszlifowaniu papierem ściernym pomalowałam na żółto od środka i na wierzchu a wszystkie krawędzie na czarno. Następnie docięłam papiery, przykleiłam i zabezpieczyłam 2 cienkimi warstwami lakieru matowego. Używając masy(glinki) na końcach chustecznika dorobiłam ozdoby przypominające ponitowane blachy. W niektórych miejscach dodatkowo postarzyłam jeszcze czarną farbą matową a całość podkreśliłam srebrnym woskiem metalicznym . 























A tak na marginesie syn mnie pilnował kiedy go robiłam i jak tylko skończyłam robić zdjęcia mi go skonfiskował 😅

Papierki które wykorzystałam znajdziecie tutaj:



Mam nadzieję że się Wam spodobał taki chustecznik. Dajcie znać w komentaarzu :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz