sobota, 1 sierpnia 2020

Letnie Uniesienie z Sycylią

Dziś chciałabym przedstawić Wam pracę , która powstała w cyklu wyzwań " łańcuszek wyzwań". Jest to spontaniczna akcja, w której bierze udział 8 kooleżanek, chcących razem bawić się bez nagród, dla własnej satysfakcji i ciekawości jak dany temat ujmą w swoich pracach inne osoby. Lipcowym tematem wyzwania było "Letnie uniesienie". 

Dla mnie lato to najtrudniejsza z wszystkich pór roku. Od dawna marzę aby pozwiedzać Włochy (w obecnej sytuacji wirusowej nie wiem kiedy mi się to uda) i kiedy zobaczyłam cudne papiery CiaoBella 'Sicilia' to tak troszeczkę mnie przybliża do spełnienia włoskich letnich uniesień, np. na Sycylii. Marzę aby wypić przepyszną kawkę w jakiejś kafejce z widokiem na Etnę, rozkoszować się widokami małych portowych miasteczek, skosztować lokalnej kuchni, pozachwycać się rękodziełem, a może nawet obejrzeć jakiś gangsterski pościg?
Przygotowałam trifold, Swoja pracę określiłabym to jako skrzyżowanie mini albumu z travel journalem. Po bokach znajdują się kieszonki z miejscem na mini journale z podróży lub zdjęcia . Są też tagi w różnych rozmiarach oraz małe kieszonki na bileciki lub inne pamiątki 😃

Przepraszam Was bardzo, ale zdjęcia nie załadowały mi się w odpowiedniej kolejności, początek jest na końcu, a koniec na początku 😕😠. Walczyłam z nimi i mi się nie udało poukładać ich w odpowiednim porządku 😟


 



















Uzyłam papierów a4 Ciao Bella z kolekcji 'Sicilia' , tusze, wstążeczki, papier.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz