sobota, 22 sierpnia 2020

Letnie dni - Trybik w morskich klimatach

 Witajcie , 

Dziś chciałabym wam przedstawić moją kolejną inspirację dla Miętowego Roweru  
Stworzyłam inspirację utrzymaną w morskich klimatach. Typowo letnia, wakacyjna, na bazie dużego trybika hdf od Artistiko.  Mam nadzieję, że lubicie spękania, bo pełno ich na mojej pracy. Przenikają się wraz z innymi mediowymi strukturami i pięknymi turkusowo-zielonymi kolorami.  Skłania to do marzeń o egzotycznych plażach.  Nałożyłam wiele warstw mediów: malowanie, suszenie, moczenie, chlapanie itp.  Aby kolory nie były zbyt intensywne rozbieliłam wszystko gessem i niektóre miejsca podkreśliłam ulubionymi  metalicznymi woskami .
Mam nadzieję, że się Wam podoba :)

















Użyłam: baza hdf, pasta pękająca Pentart, wyciski i odlewy z foremek Stamperii i Primy, gesso białe, farba akrylowa i pigmenty akrylowe DecoArt, woski metaliczne Finnabair, metale od MitForm, kulki mediowe w kilku rozmiarach, gaza, mech bielony, heavy body gel Renesansu 


Pozdrawiam :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz