wtorek, 5 maja 2020

Mój Cosmos


Jakiś czas temu nabyłam przecudne papiery Stamperii z serii Cosmos. Przez prawie pół roku nie miałam odwagi ich użyć, aż w końcu podjęłam decyzję że już czas coś z nimi zadziałać. Nie chciałam robić albumu, chociaż moje myśli krążyły koło tego pomysłu. Zdecydowałam że ozdobię pudełko, ale nie zamykane tylko otwarte.  Na początku pudełko zagruntowałam w środku i brzegi z zewnątrz granatową farbą akrylową lekko zmieszaną z gesso. Potem okleiłam papierami pudełko. Od razu wiedziałam że frontowa strona to będzie ta z wilkiem. Papiery zabezpieczyłam jedną warstwą lakierem matowym. Aby skrzyneczka nabrała wyrazu zaczęłam układać kompozycje 3d.  
Na froncie po obu stronach przy brzegu 'wyrosły' drzewka , pojawił się księżyc w pełni i wilk :) Ozdobiłam też boki i drugi front . W ruch poszły szablony z kolekcji i wyciski i odlewy z Primowej foremki. Całość podkreśliłam woskami . 
Kiedy skrzyneczka była już gotowa ciągle mi czegoś w niej brakowało. Przypomniało mi się że jeszcze mam resztki farby fluo świecącej w ciemności, dosłownie resztki. I to było to czego tej skrzyneczce brakowało ! Sami zobaczcie. 
































Przepraszam , ale zdjęcia nie ustawiły mi się w takiej kolejności w której chciałam 

2 komentarze: