wtorek, 17 października 2023

Czarodziejsko ...

  

Witajcie 

Dziś mam dla Was coś praktycznego.
A mianowicie ozdobiłam zwykły segregator na przydaśki takie jak stemple i szablony. 
Cóż na to poradzę, że lubię recykling? 
Do ozdobienia segregatorka wykorzystałam przepiękny papier ryżowy od Alchemy of Art z halloweenowymi grafikami. Na froncie bazy wykorzystałam największą grafikę, tę z czarownicą.  
Strukturki i tło dodatkowo powstało przy pomocy białych serwetek, pasty pękającej i farb akrylowych: w kilku odcieniach fioletu, granatowej i białej. Środek i tył zdobią pozostałe grafiki z papieru ryżowego. Te wykorzystane w środku zrobiłam w formie portretów. 
Całość dopełniają wzory naniesione pastą brokatową i farbami przez szablony.
Zapraszam do oglądania zdjęć. 





















Pozdrawiam serdecznie 
Dorota 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz