sobota, 8 lipca 2023

Sea Stories - mixedmediowe mini książeczki

 Witajcie 

Wakacje w pełni zarówno za oknem jak i u mnie w pracowni.
Pewnie jeszcze nie jeden projekt morski powstanie, a dzisiaj mam dla Was mixedmediowe mini książeczki pod wspólnym tytułem Morskie Opowieści.
Znajdziecie tam historie o morskich stworach z Ośmiornicą w roli głównej, historie o Syrenkach i zagubionych perłach, historie o zagubionych skarbach i Piratach oraz opowieści o Latarniach morskich i latarnikach.  Aby je ozdobić wykorzystałam między innymi dodatki do wycinania od Alchemy of Art z kolekcji Sea Stories i chyba już mój ulubiony zestaw stempelków od Stamperii. 
Większość materiałów potrzebnych do ich stworzenia znajdziecie w sklepiku Retro Kraft Shop, dla którego powstała ta inspiracja. 
A tymczasem zapraszam do galerii ze zdjęciami: 



















 Pozdrawiam serdecznie

Dorota

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz