środa, 19 kwietnia 2023

Sea Stories - urodzinowy EB

 


Witajcie!

Jak wiecie w Alchemy of Art pojawiły się dwie nowe kolekcje, które są obłędnie piękne, z cudownymi grafikami. Postanowiłam, że pierwsza praca powstanie w morskim klimacie z kolekcji Sea Stories, abym mogła bardziej skupić się na kolejnym steampunkowym projekcie. I tak powstał urodzinowy exploding box dla miłośnika morskich przygód.

Wykorzystałam gotową bazę w kolorze kraftowym (10x10 cm). Każda ścianka boxa ma kieszonkę z tagami w której dodatkowo można włożyć bilety na imprezę lub pieniążki. Przy każdej kieszonce znajduje się mała, warstwowa, tematyczna ozdoba. Na samym środku umieściłam kompozycję ze statkami. Aby sprawić wrażenie , że płyną po morzu warstwowo umieściłam docięte kawałki papieru, które dodatkowo postarzyłam i poszarpałam. Fale powstały z kawałków gazy pokolorowanej mgiełkami w odcieniach zieleni i niebieskiego, a dla większego efektu dodałam pasty brokatowej z migoczącymi elementami, troszeczkę kuleczek mediowych, oraz brokatu. Po wewnętrznej stronie wieczka pudełka zostawiłam miejsce na spersonalizowane życzenia.

Zapraszam do oglądania zdjęć.












Pozdrawiam serdecznie 
Dorota 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz