Dziś przychodzę do Was z drewnianą skrzyneczką z motylkami w różnych odcieniach brązów. Stworzyłam ją dla wyjątkowej młodej osóbki, która kocha motyle . Do stworzenia pudełka użyłam wielu produktów od Prima Marketing/Finnabair, jak również mediów od Pentart i DecoArt. Moja inspiracja dla Retro Kraft Shop.
Jeśli podoba się Wam takie pudełko w stylu vintage, to poniżej znajdziecie mały fototutek .
Tutorial krok po kroku/ Tutorial step by step
1.
Zanim rozpoczniemy ozdabianie pudełka wygładzamy całe pudełko wewnątrz i z zewnątrz papierem ściernym. Usuwamy powstały kurz. Wnętrze pudełka pomalowałam fluidem akrylowym burnt sienna od Finnabair. Z zewnątrz zagruntowałam białym gesso a po jego wyschnięciu przetarłam papierem ściernym aby wygładzić powierzchnię .
Zanim rozpoczniemy ozdabianie pudełka wygładzamy całe pudełko wewnątrz i z zewnątrz papierem ściernym. Usuwamy powstały kurz. Wnętrze pudełka pomalowałam fluidem akrylowym burnt sienna od Finnabair. Z zewnątrz zagruntowałam białym gesso a po jego wyschnięciu przetarłam papierem ściernym aby wygładzić powierzchnię .
2.
Następnie okleiłam wieczko i boki pudełka serwetką papierową od Finnabair, a po wysuszeniu wyrównałam brzegi z nadmiarów serwetki papierem ściernym. Zabezpieczyłam lakierem matowym. W wybranych miejscach nałożyłam pastę pękającą i zostawiłam do jej naturalnego wysuszenia i spękania.
Następnie okleiłam wieczko i boki pudełka serwetką papierową od Finnabair, a po wysuszeniu wyrównałam brzegi z nadmiarów serwetki papierem ściernym. Zabezpieczyłam lakierem matowym. W wybranych miejscach nałożyłam pastę pękającą i zostawiłam do jej naturalnego wysuszenia i spękania.
Next, on all previously primmed areas I glued Finnabair's tissue paper. After drying I smoothed the edges of the excessusing paper with sandpaper and of course cleaned from dust and then secured surface tith matt acrylic varnish. Dried again. Then I applied cracking paste and left the box until it was naturally dry
3.
Po pojawieniu się spękań, kiedy pasta wyschła samoistnie postarzyłam je używając fluidu w kolorze bunrnt sienna. Potem nakleiłam jeszcze 'mokre' wyciski z foremek. Zostawiłam na noc do wyschnięcia.
When crackles appeared, I aged them using burnt sienna fluid. Next gently glued still 'wet' light modelling clay castings. Leaved to dry overnight.
Po pojawieniu się spękań, kiedy pasta wyschła samoistnie postarzyłam je używając fluidu w kolorze bunrnt sienna. Potem nakleiłam jeszcze 'mokre' wyciski z foremek. Zostawiłam na noc do wyschnięcia.
When crackles appeared, I aged them using burnt sienna fluid. Next gently glued still 'wet' light modelling clay castings. Leaved to dry overnight.
4.
Odlewy z foremek zagruntowałam białym gesso. Złotą, metaliczną farbkę rozwodniłam w buteleczce, którą następnie spryskałam wieczko.
Odlewy z foremek zagruntowałam białym gesso. Złotą, metaliczną farbkę rozwodniłam w buteleczce, którą następnie spryskałam wieczko.
W kolejnym etapie na ramkę i motylki nałożyłam matowy brązowy wosk co w połączeniu z wcześniej nałożoną złotą farbką dało ciekawy efekt.
Potem w kilku miejscach nałożyłam barwnik w proszku - Artistan Powder uzyskując różne odcienie brązów, bardziej lub mniej matowych.
6.
W środku ramki i między skrzydełkami motyla przykleiłam złote mikrokulki a następnie tę przestrzeń wypełniłam kilkoma cienkimi warstwami lakieru 3d od Pentart.
7.
Na koniec postarzyłam wszystkie krawędzie tym samym matowym brązowym woskiem, fluidem burnt sienna zrobiłam cieniowania wokół ramki i motyli. Całość podkreśliłam srebrnym metalicznym woskiem .
Na koniec postarzyłam wszystkie krawędzie tym samym matowym brązowym woskiem, fluidem burnt sienna zrobiłam cieniowania wokół ramki i motyli. Całość podkreśliłam srebrnym metalicznym woskiem .
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz