piątek, 11 lutego 2022

Assemblage with heart

Witajcie ! 

 Przedstawiam Wam dziś moją najnowszą inspirację dla Rerto Kraft Shop. Tak jak lubię jest to projekt mixedmediowy, wielostrukturowy i pełen rdzy. 
 Mój Asemblaż to projekt, o którym myślałam od dawna. Kiedy w sklepiku pojawiły się te stare lampy elektronowe to powstała praca z myślą o nadchodzących Walentynkach. 
 



Baza to pudełko po przepysznych czekoladkach, zagruntowane czarnym gesso. 
Strukturki zarobiłam przy pomocy folderów do embossingu od Tima Holtza, tektury falistej i past: pękającej i drobnoziarnistej. 
 Do stworzenia kompozycji użyłam lamp elektronowych, wycisków z masy lekkiej z foremek Stamperii i Primy, hdf'kowych trybików od Artistiko, fluidów i wosków metalicznych od Finnabair oraz farb akrylowych Deco Art. 

 

















Pozdrawiam ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz