czwartek, 20 stycznia 2022

Organizer na bobinki - prezent dla Babci

 Witajcie

Dziś przedstawiam Wam mały krawiecki organierek na koronkowe bobbinki ozdobiony papierami z cudownej kolekcji “Sewing Stories” od LEXI DESIGN oraz tekturkami Laserowe Love . 



Jest to projekt lekko mediowy. Gdybyście mieli ochotę wykonać podobny, jest on bardzo łatwy do wykonania:  Na początku delikatnie przeszlifowałam papierem ściernym drewnianą bazę, a następnie wszystkie krawędzie wewnętrzne i zewnętrzne pudełka pomalowałam brązową bejcą. W kolejnym kroku - wybór papierów do oklejenia pudełka, odmierzenie go i przyklejenie do bazy. Ponieważ organizerek  w założeniu będzie często używany zabezpieczyłam papier matowym lakierem akrylowym, kilkoma cienkimi warstwami. Wybrane tekturki pokolorowałam przy pomocy tuszy wodnych (distress) oraz złotego wosku metalicznego i przykleiłam do boku pudełka. Bobbinki wycięłam z beermaty, postarzyłam krawędzie  i okleiłam papierami z kolekcji.
Do postarzenia pracy użyłam bitumu. Funkcję nóżek do pudełka spełniają ozdobne narożne blaszki .














Użyłam :





oraz własnoręcznie przygotowany szablon na bobinki.




Do usłyszenia :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz