niedziela, 31 października 2021

Szmaragdowy chustecznik - inspiracja dla Miętowy Rower

 


Witajcie kochani!  

W pracowni Miętowego roweru w drugi weekend października  odbyły się cudowne mediowe warsztaty z Karoliną Bukowską .
Miałam tę przyjemność w nich uczestniczyć i poznać osobiście fantastyczne koleżanki, z którymi do tej pory czatowałam na FB .
 W jednym z projektów używaliśmy kolorów które jeszcze do tej pory 'siedzą'  mi w głowie!
Stąd przedstawiam Wam dziś szmaragdowy chustecznik.










Świetnie w tym projekcie sprawdziły się fluidy od Deco Art'u oraz wyciski z foremki Prima Marketing. Jeśli nimi nie dysponujecie sprawdzą się też lekko rozwodnione farby akrylowe oraz wyciski z dowolnej foremki którą macie w swoich zasobach.   













  Część zbyt świecących elementów stłumiłam pastami z efektem rdzy oraz woskiem matowym SeeArtu. 





Mam nadzieję że się Wam mój chustecznik spodobał :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz