czwartek, 19 sierpnia 2021

Gościnna inspiracja dla COC - Głębia oceanu - kopułka

 Witajcie kochani !

Dziś chciałabym Wam pokazać moją kolejną gościnną inspirację dla Craft O'Clock. Jest to mixedmediowa kopułka w morskich klimatach. Ponownie użyłam elementów nowej przecudnej kolekcji "Ocean Deep" . W kopułce-gablotce zmieściły mi się różne morskie stworzonka, jakieś zagubione części pirackiego skarbu. Nawet czaszunia mała się zmieściła 😀





















Mam nadzieję że spodobała się Wam moja inspiracja ! 
Dajcie znać w komentarzu :) 


Pozdrawiam serdecznie 
Dorota 






P.S.
Do stworzenia projektu użyłam: zestaw dodatków z kolekcji ,, Ocean Deep " CC-DD-OD MM11 oraz trochę wycisków, mchu, szklanych i metalowych elementów, mediów od Finnabair i Pentartu




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz