niedziela, 10 stycznia 2021

Organizer w zimowo-lodowej odsłonie

Witajcie kochani !
Przedstawiam Wam mój kolejny projekt dla Miętowego Roweru - organizer na maski lub foremki teksturowe . Zmieszczą się w nim również małe pady papierów do scrapbookingu (te 15x15cm ). 
Tematem przewodnim tej inspiracji była zima i wszystko co zimą się kojarzy.  Od dawna marzę o choćby kilkudniowym pobycie w Arktyce i żeby choć troszkę przybliżyć te moje marzenia do ozdobienia pojemnika wykorzystałam cudne foremki i maski Stamperii z serii ArcticAntarctic. 
Bazę na samym początku przed sklejeniem pomalowałam gesso, naniosłam wzór przez szablony i potem pokolorowałam(blendując aby kolory płynnie sięprzenikały)  matowymi farbami akrylowymi w kolorze błękitnym, miętowym i granatowym zmieszanym ze srebrną metaliczną. 
Po sklejeniu pudełka przygotowałąm kompozycję z wycisków i odlewów, mikrokulek szklanych, sizalu, kawałków papieru scrapowego z tej samej kolekcji oraz mieszanki kilku past przyprawionymi kropelką niebieskiego fluidu :) aby otrzymać lodowy efekt. Całą pracę podkreśliłam w kilku miejscach woskami metalicznymi - srebrnym i niebieskim. 















I jak Wam się podoba ? Dajcie znać w komentarzach . 

Pozdrawiam :)
 . 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz